Kundeklubber og loyalitetsprogrammer
Først stormede de frem i 90’erne med Statoil Premium Club som et af de mest prominente eksempler, så kølnedes begejstringen for dem i takt med interessen for de digitale muligheder i markedsføringen – og nu er de tilbage igen for fuld styrke. Kundeklubber, loyalitetsprogrammer og andre fordelskoncepter er populære som aldrig før.
Forbrugerne har altid været glade for tilbud og fordele. Og i modsætning til ’i gamle dage’, hvor alt handlede om points og bonus, giver koncepterne i dag de brands og virksomheder, som udbyder koncepterne, en unik mulighed for at skabe stærke relationer til kunderne baseret på 1. parts data og personaliseret kommunikation drevet af teknologi-understøttelse via Marketing Automation systemer. Dertil kommer nye smarte muligheder for at registrere køb og bruge points med apps, vouchers osv.
Vi har hjulpet mange virksomheder og brands med etablering og videreudvikling af fordelskoncepter - og hjælper også gerne jer.
Vi har lavet
kundeklubber og loyalitetsprogrammer
for bl.a.
