Mapping af kunderejsen og marketing- og salgsarkitektur
Langt de fleste virksomheder arbejder efterhånden med et ’always on’ spor som supplement til deres ’burst’ kampagner i marketing og salg. Og heldigvis for det, for der er god logik at bygge egentlige marketing- og salgsøkosystemer, der ”blender naturligt ind i” den normale cirkulation af kunder, der er mellem forskellige brands i en given produktkategori.
De mest effektive økosystemer baserer sig på indsigt i kunderejsen / customer journey. Formuleret helt ind til benet handler det om at kunne svare på to grundlæggende spørgsmål: Hvordan ser beslutningsprocessen ud, når man skal købe et produkt i en given produktkategori? Og hvad har man behov for som eksisterende kunde i virksomheden?
Vi har mappet kunderejsen / customer journey og udviklet marketing arkitektur for bl.a.

Journeywise ApS.Chr. VII's Alle 15Søllerød2840 Holte
CVR nr. 37982091
+45 24 22 43 70
kontakt@journeywise.dk